בשבילי התבור | לגדול

משק 26, כפר קיש
תיאור הפעילות

בשבילי התבור- טיולי שטח

בשבילי התבור- מביאה לכם חוויה של טיולי שטח בנהיגה עצמית, ימי גיבוש, ימי כיף לקבוצות, משפחות וזוגות.

בשבילי התבור תוכלו להנות מנסיעה המשלבת נוף קסום של הר התבור, לנסוע בין מטעי השקד, נחל תבור, כרמי הגפנים והזיתים ועוד.

בשבילי התבור נהיגת שטח

את הטיולים ניתן לקיים במהלך כל שעות היממה ולשלב ארוחות בוקר מפתיעות הכוללות פיתות מהטאבון, ניתן לשלב סדנאות שונות להכיר את הארץ מקרוב, לבקר ביקב, להכיר את חיות הבר שחיות באזור ולצאת לטיולי שקיעה מיוחדים במיוחד. במהלך הטיול נכיר מקומות שונים ומיוחדים של הצפון, נהנה מתה וקפה, נכין פיתות ועוד.

בשבילי התבור אטרקציה לילדים, אטרקציות למשםחות

פעילויות ואטרקציות  בשבילי התבור

רכבי השטח מתאימים לזוג +שני ילדים. לשבילי התבור מגוון מסלולי טיול המותאמים למשפחות ולילדים.

טיולי השטח מלווים בהדרכה המספרת על הסביבה, סיפורים על ארץ ישראל, חיות הבר החיות במקום ועוד.

בשבילי התבור, טיולי שטח ,טיולי טבע בנהיגה עצמית

בתיאום מראש ניתן לשלב סדנאות שונות, הפעלות לילדים ולמבוגרים, לבקר ביקב ובמוזיאון המרציפן.

טיולי משפחות- מגוון מסלולי טיול המתאימים לכל המשפחה הורים וילדים, טיול שטח בנהיגה עצמית, ניתן לשלב אטרקציות בסביבה, ארוחות מכל הסוגים.

בשבילי התבור ימי גיבוש וכיף

טיולי קבוצות- ימי כיף מיוחדים הנערכים לקבוצות המחפשים פעילות המשלבת אקסטרים וגיבוש. רכבי שטח בנהיגה עצמית במגוון מסלולים, הדרכות מרתקות והכרת הארץ והאזור בו נמצאים. ניתן לשלב סדנאות ופעילויות נוספו, ארוחות ועוד.

בשבילי התבור טיולי קבוצות ברכבי שטח

טיולי זוגות- טיול זוגות באווירה רומנטית, טיולים שמתחילים  לפני הזריחה, נסיעה לנקודת תצפית מיוחדת ורומנטית. טיולים עד לשעות השקיעה. ניתן לשלב אטרקציות נוספות וארוחות בתאום מראש.

מסלולים נוספים

מסלול המעיין- מסלול מאתגר המגיע למעיין "שביל החמישייה" מסלול האורך כשעה לערך.

מסלול עין רכס- מסלול מאתגר לעין רכס ולתל רכס הנמצא על נחל התבור, מסלול של כשעה ורבע.

טיולי זריחה/ שקיעה- טיולים מיוחדים המגיעים לנקודת תצפית ייחודית מול נוף מרהיב, ניתן לשלב ארוחת ערב/ בוקר.

*יציאה לטיולי זריחה מותנת בתיאום מראש ובהשתתפות של מינימום  4 רכבים.

*נהיגה ברכבי השטח מחייבת רישיון נהיגה בתוקף.

בשבילי התבור, נהיגת שטח עצמית לכל המשפחה

איך מגיעים לשבילי התבור

מכיוון עפולה לכיוון צפון: שעוברים את עפולה ממשיכים על כביש 65 כרבע שעה ומגיעים לצומת גזית שם פונים ימינה לכביש 7276, למי שמגיע מצומת גולני יורד ממחלף לכיוון כפר תבור בכביש 65 וממשיך ישר עד לצומת גזית משם פונים שמאלה לכביש 7276

בצומת הראשון פונים שמאלה לכפר קיש. לאחר הכניסה לכפר קיש ממשיכים ישר עד לפנייה ימינה לרחוב הזית, 100 מטר לאחר מכן פונים שמאלה למשק 26 – בשבילי התבור

בשבילי התבור טלפון: 072-3317250

מפת הגעה בשבילי התבור

ריינג'ריםטיולי טרקטורוניםתומקאר

הצטרף ללגדול
הצטרפו לרשימת התפוצה של לגדול ותשארו מעודכנים לפני כולם על אירועים ומבצעים מיוחדים לחברי המועדון שלנו