לקראת חופשת הקיץ של הילדים ותכיפות הביקורים בחופי הים ובבריכה יוצאת האגודה למלחמה בסרטן וחברת וולט דיסני ישראל למסע הסברה חינוכי משותף להתנהגות חכמה בשמש.
את מסע ההסברה יובילו "פיניאס ופרב" ו"מועדון החברים של מיקי מאוס" מהדמויות הבולטות והאהובות על הילדים והגיל הרך.
קמפיין ההסברה ישודר באמצעות מעברונים בין הסדרות לאורך הקיץ בערוץ דיסני. המעברונים יכללו כללי התנהגות בשמש כמו : שהייה בשעות הבטוחות, שהייה בצל, חבישת כובע, לבישת בגדים ארוכים, הרכבת משקפי שמש, שתייה מרובה ומריחת מסנן קרינה, אשר יגנו על בריאות הצופים הצעירים במהלך חודשי הקיץ.
בנוסף ובכדי להגביר את מעורבות הצופים במסע ההסברה, יפנו המעברונים את הילדים לאתר ייעודי בכתובת www.disneychannel/sun , בו ייחשפו למסרים החינוכיים של מסע ההסברה, ויוכלו לדרג את המעברון האהוב עליהם ולזכות במדבקת "חכם בשמש".