' לקראת החזרה לבית הספר, מדווח מוקד הייעוץ והשירות של HP על עלייה של 15% בפניות של הורים המעוניינים לרכוש לילדיהם מחשב או מדפסת. • Ligdol
צור קשר
פרסמו אצלנו פרסמו אצלנו

עליה בפניה למרכז HP

לקראת החזרה לבית הספר, מדווח מוקד הייעוץ והשירות של HP על עלייה של 15% בפניות של הורים המעוניינים לרכוש לילדיהם מחשב או מדפסת.

 

בחברה מציינים כי הפניות השכיחות השנה הן בנושא יצירת רשת ביתית אלחוטית, התאמת המחשב לגיל ולצורכי המשתמש ובחירת מערכת הדפסה משולבת לתלמיד (מדפסת, סורק, צילום ופקס).

לאור הפניות הרבות החליטה HP להרחיב את מערך השירות ב-10 עובדים עד ה-10 בספטמבר בעלות כוללת של 100 אלף ש"ח. החל מהיום יוכלו הורים ולקוחות לפנות למרכז השירות של החברה ולקבל ייעוץ מקיף ללא כל תשלום והתחייבות.

לימור ליבר, מנהלת איכות השירות של HP מוסרת: "לכל אורך השנה אנו מנהלים מעקב אחר פניות לקוחות למרכז הייעוץ והשירות של החברה. מבדיקות שערכנו לאחרונה עולה כי השנה קיימת עלייה ניכרת במספר הפניות של הורים לקראת החזרה לבית הספר ביחס לשנים קודמות. להערכתנו הסיבה לכך נובעת מצד אחד בירידה של גיל המשתמשים במחשב, דבר שמגדיל את הביקוש במוצרים אלה ומצד שני במגוון הפתרונות הרחב הקיים בשוק – דבר אשר מכביד על ההורים בבחירת הפתרון המתאים ביותר".

ליבר מוסיפה: "שמנו לב שהורים לא תמיד מצליחים למצוא את הפיתרון הנכון ביותר והמדויק ביותר עבור ילדם. השפע הקיים יכול ליצור בלבול ולרוב אנו נתקלים בלקוח שלא מביא בחשבון פרמטרים כגון: הגדרת הצרכים, כמות משתמשים במחשב, תכונות, מהירות, רזולוציה, האם קיימים בבית עזרים כמו רשת אלחוטית ועוד. לכן חשוב לנו כאן במרכז השירות להכיר ולהבין לעומק את הלקוח וצרכיו על מנת שנוכל לספק לו את כל העזרה האפשרית".

לצד מעבדת שירות חדשה ומודרנית, פועל מרכז שירות חדש עם 130 עובדים מקצועיים לייעוץ ותמיכה. מרכז השירות מעניק טיפים וייעוץ כללי בנושא התאמה הטובה ביותר של המוצרים לדרישות הלקוח השונות. ייחודו מתבסס על העובדה שלא מדובר בפריבילגיה בלעדית ללקוחות החברה אלא לכל אדם שמתקשה למצוא את "רגליו וידיו" בעולם ה- IT.

הכתבה נוצרה בתאריך : 21/08/2007
הצטרף ללגדול
הצטרפו לרשימת התפוצה של לגדול ותשארו מעודכנים לפני כולם על אירועים ומבצעים מיוחדים לחברי המועדון שלנו