הרשמו למועדון לגדול בחינם הרשמו למועדון לגדול בחינם
באינדקס לגדול ניתן למצוא מגוון אטרקציות לילדים, חוגים, פעילויות, מסעדות, מפעילי ימי הולדת, מקומות לנופש משפחתי ועוד...

אני מחפש/ת:

פרסמו אצלנו
אטרקציות ומקומות בילוי

באלגן - פארק אטרקציות

אודותפעילויותימי הולדתקבוצותמפת הגעהצור קשרהוסף חוות דעת
דירוג:
סיווגים:
אטרקציות/ אטרקציה , פינות חי, משחקיות / ג'ימבורי, מקומות לימי הולדת, פארק שעשועים
פארק מוטורי, ימי הולדת לילדים, קארטינג
כתובת:קיבוץ יגורהערות:חניה נוחה, גישה לנכים, שירותים ומזנון.
טלפון:072-3304659
שעות פעילות:יש להתעדכן בטלפון או באתרמחיר:כרטיס לילד (מגיל שנה ועד גיל 15): 76 ₪, כרטיס למבוגר (מעל גיל 15): 36 ₪.

פארק באלגן

פארק באלגן- פארק שעשועים בקיבוץ יגור

בכניסה לקיבוץ יגור, למרגלות צדו הצפוני של הכרמל, שוכן פארק "באלגן".

פארק באלגן לונה פארק

פארק באלגן הוא אחד מפארקי השעשועים הגדולים והמגוונים בישראל, וללא ספק הגדול מסוגו בצפון.

פארק באלגן פארק שעשועים

הפארק פועל תחת התפיסה של בילוי מגוון, לכלל התא המשפחתי, וכולל אטרקציות ב- 32 מתקנים והפעלות שונות.

פארק באלגן  מכוניות מתנגשות במים

מחשבה רבה הושקעה בתכנון אופי הפארק כך שבעידן בו מרבית הילדים מעבירים את זמנם אל מול מסכי הטלוויזיה והמחשב נוכל לספק לילדכם חוויה ייחודית ומהנה, כמו גם כזו המפעילה את הילדים מוטורית.

פארק באלגן פארק מוטורי לילדים

בניגוד לפארקים רבים אחרים, בהם מרבית המתקנים פאסיביים, בפארק באלגן מאמינים כי בילוי מהנה יכול להיות גם בריא. המקום מותאם לפעילות מגוונת בהתאם לאופיו ורצונותיו של כל ילד וגיל: החל ממשחקיית פעוטות, קליעה אתגרית, זירת קרבות תותחי ספוג, התנסות ראשונה בנהיגה במסלול קרטינג מקצועי, ועד מפגש מרתק בפינת החי, עם מגוון חיות.

פארק באלגן ג'ימבורי לילדים

במרכז הפארק נמצאים מזנון ופינות ישיבה להורים, מיקומם מאפשר תצפית על כל אזורי המשחקים בפארק, כאשר בסמוך לו ניתן למצוא גם פינות חמד מסודרות לפיקניק וצליית בשר על האש.

פארק באלגן משחקיה לילדים פארק באלגן משחקיה יגור

בפארק שער מרשים המעוצב כחומה של טירה בצורה. השער מזמין את האורחים להיכנס לעולם השעשועים של באלגן.

פארק בלאגן ביגור משחקייה לכל המשפחה פארק בלאגן פארק משחקים לכל גיל

עקב קרבתו הגאוגרפית לשמורות הטבע של הכרמל ולשביל ישראל, מאפשר הביקור בפארק שילוב מרתק עם מסלולי טיול בחיק הטבע, ההופכים כל ביקור באזור לחגיגה של ממש. כל חלקי הפארק מוצלים ומגודרים וכוללים גם אזור משחקייה ממוזג. האתר מתאים גם לימי פעילות של חברות, בתי ספר ומוסדות.

פארק באלגן קיבוץ יגור הפנינג ענק לילדים מתקנים בפארק בלאגן

אירועים בפארק באלגן

ניתן לתאם פעילויות מיוחדות בכל זמן לקבוצות, מוסדות, בתי ספר, קייטנות, ימי הולדת, בר/בת מצווה ואירועים פרטיים. מומלץ להתעדכן עם עובדי פארק באלגן לגבי האפשרויות השונות.
הערות נוספות: כל חלקי הפארק מוצלים ומגודרים, כולל אזור ממוזג. כמו כן, הפארק מציע חניה נוחה, גישה לנכים, שירותים, מזנון, וחנות צעצועים.

מה בסביבה

בקרבת פארק באלגן נמצאת שמורת אשדות יגור בהר הכרמל. לשמורה 8 מסלולי טיול שונים, המותאמים לקבוצות גיל שונות (החל לילדים מגיל 5) על פי דרגות הקושי השונות.

במידה ויש חשש לגשם מומלץ להתקשר לאתר ולברר אם מתקיימת פעילות.

איך מגיעים לפארק בא-לגן

מכיוון מערב – ממשיכים ישר מצומת הצ'ק פוסט דרך נשר. לאחר כ- 2 ק"מ פונים ימינה לקיבוץ יגור. הפארק ממוקם בכניסה לקיבוץ.
מכיוון דרום ומכיוון מזרח – נוסעים ממחלף זיכרון דרך כביש ואדי מילק לצומת העמקים. בצומת העמקים פונים שמאלה לצומת יגור. מצומת יגור פונים שוב שמאלה עד לכניסה לקיבוץ.

מכיוון צפון – נוסעים מצומת גולני לצומת המוביל. שם פונים ימינה לכיוון שפרעם עד לצומת סומך. מצומת סומך ממשיכים (דרך צומת זבולון) עד לצומת יגור. כחצי ק"מ אחרי הצומת פונים שמאלה לקיבוץ. הפארק ממקום בכניסה.

שעות פתיחה: יש להתעדכן באתר באלגן

מפת הגעה לפארק באלגן

צור קשר עם פארק באלגן

אטרקציות נוספות בסביבה

גן גורו | עמק המעיינות | פארק היורה | פארק הדיג מעיין צבי | האי המשפחתי חיפה | רוב רוי | טוקטוק אלונה | באלגן | דג בכפר | צוק מנרה | מבוך בעמק